vineri, 29 ianuarie 2010

Speranta moare ultima.

Azi dimineata cand imi verificam adresa de mail dau peste un mail care avea ca subiect: „avem multe de invatat de la el”, si avea un link cu un videoclip si ca sa nu mor prost intru si eu sa vizionez acel videoclip intitulat: „Fara maini, fara picioare, fara griji”. In care era vorba despre un tanar de 25 de ani pe nume Nick Vujicic, care s-a născut fără mâini şi fără picioare. Are doar un ciot de aproximativ 25 cm în loc de piciorul stâng, pe care el îl dezmiardă ca fiind un “os de puisor”, dar care îi slujeşte pentru a trăi o viaţă independentă. Și dupa ce am vazut acel clip am cautata informati pe google despre aceasta persoana pe nume Nick, și ca sa vezi ce am aflat: Nick a absolvit facultatea de ştiinţe economice cu specializare în planificare financiară şi contabilitate. Este o inspiraţie pentru generaţia tânără de astăzi şi un model în dependenţa totală de Dumnezeu. A fost şi la noi la Timişoara anul trecut. Acum va las sa vizionati clipul care m-a impresionat.

Și am mai aflat ca are si un sit personal www.lifewithoutlimbs.org. Chiar ca avem multe de invatat de la aces om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu